42 kilometer hardlopen voor het goede doel. En dan ook nog 10.000 euro meenemen? Daar moesten we de Muskathleten (waaronder onze eigen Theo) een handje bij helpen.
Elk jaar organiseert stichting De Vierde Musketier een aantal marathons voor een goed doel. Eén van de goede doelen van 2015 was A21. Een stichting die zich bezighoudt met het tegengaan van vrouwenhandel en gedwongen prostitutie. Slaaf voor een Dag begon als een klein idee om het sponsorbudget van onze Theo wat te spekken, maar liep uit op een gigantische landelijke actie.
Het idee was simpel en ludiek; jij “verkoopt” jezelf aan de hoogste bieder voor een nader te bepalen klusje. Het hoogste bod wordt bijgeschreven op het sponsorbudget van de muskathleet waaraan jij jezelf hebt gekoppeld.
De actie werd landelijk opgepikt en een aantal prominenten en bekende Nederlanders meldden zich aan als “slaaf”, waaronder Ali B, Marco Borsato, Arjen Robben en Rooie Rinus & Pé Daalemmer.
Uiteindelijk heeft de Slaaf voor een Dag actie 58.000 euro opgeleverd! En als klap op de vuurpijl liep Theo de marathon ook nog eens met gemak uit. Wat een baas!
Om de Slaaf voor een Dag actie tot een succes te maken hebben we een complete huisstijl bedacht. Deze werd toegepast op: een logo, een website, flyers, aanmeldformulieren, beachvlaggen, t-shirts en pennen. De website is vervolgens ontwikkeld door SQUID Media.
Jaar van oplevering: 2014
Wil jij ook impact?
Ben jij op zoek naar impact? Heb je een vraag? Bel ons op 050 - 820 09 56, stuur een e-mail of vul het contactformulier in.